Monday, February 25, 2013

Upon Being Startled by a Bunny One Evening

 Upon Being Startled by a Bunny One Evening Returning from Pottery Class

Wee, sleekit, cow'rin, tim'rous bunny,
O, what a panic's in me breastie!
Thou ought na make me start sae, honey,
A knocking me off a' ma feet!
I could na try to rin an' chase thee,
I' the murd'ring sleet!

This porch is truly ma' dominion,
Thou've broken nature's social union,
An' earned from me an ill opinion,
With this cruel twitchin'
Of ears.  Thou, poor earth-born companion,
Are somewhat bitchin'!

I doubt na, whiles, but I may rise;
What then? poor human, great of size,
Me achin' big toe in such pain!
'S a sma' blessin',
Ta get a bandaid and refrain
Wi' mo' bunnies messin'!

My brand new leggins', too, in ruin!
It's silly wa's the win's are strewin
An' rainin', now, to tear and rip 'em
Richt at the knee!
An' bleak February's winds ensuin,
Rainin' on me!

Thou saw the grass and hill an' trees,
But drizzly weather comin fast,
An' cozie here, beneath the eaves,
Thou thought to dwell-
Till crash! this human being passed
Whom thou made spill.

That wee bit patch o' flowers in boxes,
Has suffered mony a weary nibble;
Now thou's tripped me, for a' my trouble,
On the earth cold.
To sit in winter's sleety dribble,
All bleedin' on the mold!

Ah, Bunny, thou art now my bane,
For attacking me in my own lane!
The best-lit paths o' stone terraine
Slip aft in rain,
An'lea'e us nought but grief an' pain,
On this freezin' plain.

An' thou art blest, compar'd wi' me
Thou hoppin', twitchin, rabbit, thee!
For, Och! I backward cast my e'e.
Landin' on my rear!
An' aftward, tho' I canna see,
The bruisin' brings a' tear.

No comments:

Post a Comment